ملیکاملیکا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ملیکا نفس مامان و بابا

ملیکا و خانواده

1390/11/19 1:26
نویسنده : مامان سمانه
901 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جونم نوه بزرگ مامان جون و باباجونه . تنها نوه مامانی و بابایی هم هستش .خلاصه اینکه اونا هم همشون هنوز ملیکا خانووم لب تر نکرده براش همه چی آماده می کنن . همین دیروز به مامانم زنگ زده بود و گفته بود واسم خورش آلو درست می کنی مامانم غذاهایی درست می کنه که من دوست ندارم و مامان جونم فوری واسش آماده کرده بود و روز بعدهم که مامانی فهمیده بود می خوایم بریم بهشون سر بزنیم براش خورش آلو درست کرده بود . دخترم دوست داره نهار خورش آلو یا فسنجون یا ماکارانی بخوره و شام هم که پیتزا یا غذا خرمایی (به قول خودش ).خلاصه این یه نمونه کوچیکه حسابی تحویلش می گیرن ها .دستشون درد نکنه ایشالا همیشه سالم باشن و ما زیر سایه لطفشون باشیم .

 

ملیکا سه تا عموی مهربون داره . خان عمو جون که کلا خوش اخلاق و مهربونه،ملیکا جوون خانم عموش رو هم خیلی خیلی دوست داره . عمو محمد جون هم که چی بگم والا هرچی عمو کوچیکه می گیره واسه ملیکا برمی داره و از طرف خودش به ملیکا می ده و خودشو پیشش عزیز می کنه ، هفته پیش ملیکا با عجله یک گل صورتی واسه عمو محمد جون کشید که بهش هدیه بده . هنوز انشایی که عمو ابوالفضل() بعد از تولد ملیکا نوشته بود برای کلاسش و تمام احساسای قشنگ و خوشحالیشو از عمو شدنش بیان کرده بود هممون یادمونه .

خان دایی ملیکا جونم یه نی نی با نمک داره که در کنار علاقه وافر ملیکاخانووم به زینب جون بازهم گاهی به دلیل تفاوت سنی اونا با هم درگیری هایی رخ می ده که البته با درایت خاله لیلا (مامان زینب جون )حل و فصل می شه .اما مطمئنم در آینده ای نزدیک اونا برای هم دوستای خوبی می شن .

ملیکا نفس خاله و عمه نداره گو اینکه خاله جونهای زیادی اطرافش هستن که نقش خاله رو براش به نحو احسن ایفا کردن ؛خاله هما جوون ,خاله فریده جوون ,خاله کبری جوون ,خاله فاطی جوون ,خاله مریم جوون ,خاله طاهره جوون ,خاله عالیه جوون و ..........می بینید که تعدادتشون ماشالا کم نیست ،سالم باشن همشون ایشالا .

اوه خاله زینب جونم که یه قصه جدا داره....

دیگه اینکه نقش مهم عمو جونا هم نباید فراموش کرد : عمو خلیل ،امیر آقا،جواد آقا ،محسن آقا،عمو جلال و ............

به خدامن که کم آوردم ولی باید بگم از همتون ممنون.ملیکا همتونو دوست داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)