ملیکاملیکا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ملیکا نفس مامان و بابا

ملیکا خانوم در شهربازی

1390/12/5 16:22
نویسنده : مامان سمانه
758 بازدید
اشتراک گذاری

 

شهر بازی مورد علاقه ملیکا جوون سرزمین عجایبه و گریم صورت اونم به شکل ببر و پلنگ و اسکلت و موجودات وحشتناک مهم ترین قسمت تفریح دخترمونه . گرچه با تلاش مامان سمانه به همون دو تا مورد اول اکتفا می شه و بعد نوبت خانوم گریمور که با تعجب نگاه نگاه می کنه و مامان سمانه با ایما و اشاره بهش حالی می کنه که خانوم جوون یه کمی لطیف باشه .

اینم بعضی از عکسای خانومی :

ملیکا جوون

ملیکا در سرزمین عجایب :

ملیکا جون

ملیکا جون

همیشه هم همین هواپیما رو انتخاب می کنه :

ملیکا جون

این دفعه اولی که گریم کرد و سرش کلاه رفت :

ملیکا جون

 

پسندها (1)

نظرات (13)

نسیم سبز
7 اسفند 90 9:31
سلام دوست خوبم ممنونم از حضورت گرمتون
و با نظر زیباتون
ملیکا جان هم وب زیبایی داره
خدا براتون حفظش کنه
از آشنایی با شما خوشحالم


سلام عزیزم
ممنون که به وبلاگمون سر زدی بازم تشریف بیارین خوشحال می شم .در ضمن وب شما هم عالی بود ،موفق باشی.
سمانه
13 اسفند 90 8:25
سلام سمانه جونم
یه چند وقت نبودیم و رفته بودیم مسافرت
دلم برای تو و ملیکا جونم حسابی تنگ شده بود
عکسا خیلی خوشکل بودن و ایشالله همیشه به گل دخمل خوش بگذره
دوستون دارم



سلام خانومی ،ایشالا بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا به فاطمه زهرا جون کنار مامان و بابای مهربونش .به روزهای خوشبختی سر می زنم با خاطرات سفرتون همراه بشم .همیشه شاد باشین عزیزم ،ما هم دوستتون داریم....
نسیم سبز
16 اسفند 90 5:47
سلام بر دوست عزیزم و فرشته زیباست ملیکا گلم
امیدوارم که هر جا هستید همیشه شاد و سلامت باشید.
ممنونم مهربون که به من سر می زنید شرمنده ام که دیر جواب پر مهر و محبتتون رو دادم
از طرف من این فرشته زیبا رو ببوسید


سلام خانوم ،ممنون.
این ماه اسفند هم عجب پرکاره ها خونه تکونی و خرید و .... امیدوارم موفق باشید و بهار خوبی در انتظار شما و خانوادتون باشه .
سمانه
23 اسفند 90 11:26
سلام سمانه جونم
هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا
چهارشنبه سوری مبارک عزیزم
شب خوبی در انتظار تو و ملیکای نازنینم باشه


سلام
مرسی عزیزم ،خوش باشید
سمانه
28 اسفند 90 12:02
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
سلام سمانه جونم و ملیکای نازنین
سال خوبی رو براتون آرزومندم
شاد باشید


ممنون شما هم همینطور در کنار خانواده دوست داشتنیتون سالهای خوشی رو براتون آرزو می کنم .
هما
28 اسفند 90 19:17
ملیکا جونم
سلام امیدوارم عید امسال بهت یه عالمه حوش بگذره و یه عالمه عیدی بگیری .
نون و پنیر و رامک جیگر عیـــدت مبــــــــارک




سلام ، مرسی .شاد باشید ، سال پر از برکت و خوشی براتون آرزو دارم.........
سمانه
15 فروردین 91 13:48
سلام سمانه جون خیلی کم پیدایین دلم براتون تنگ شده زودتر بیاین با یه عالمه عکس خوشکل از گل دخترمون عیدتونم مبارک باشه ایشالله سال خوبی رو شروع کرده باشین
خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:40
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
خاله ليلا
21 اردیبهشت 91 1:29
سلام عزيزم خوبي ؟ دلم خيلي واست تنگ شده دخمل گلم چطوره؟؟ مي خواستم زودتر بهت سر بزنم ولي درگير بودم كجايي پس؟!! نميگي دخترم بهونه ي عمه جونشو ميگيره؟ بخدا دلم واست يه زره شده مليكاي گلم چطوره؟ بزرگش كردي ؟ زينب منتظره يه روز صبح عمه سمانه جون در خونمون در بزنه قربونت بشم وبت خيلي قشنگه... البته قشنگي از مليكاي خوشكلمه
نسیم سبز
22 اردیبهشت 91 9:17
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک باد سلام دوست خوبم میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را به شما و همه مادران عزیز تبریک می گم.
بهار مامان مليكا
31 تیر 91 11:46
سلام عزیزم خیلی خوشگلی گل من تمام مطالبتون رو خوندم خیلی زیبا بود چون هم اسم دختر منی به وب دختر من هم سربزن عزیزم
شمیم
24 مرداد 91 13:22
سلام ماشالا دختر ناز و خوشکلی دارین خدا حفپش کنه همیشه شاد باشه عکساش خیلی ناز بودن
نسیم
24 مرداد 91 19:05
سلام در وبلاگم مسابقه ای گذاشتم تا کودکان در ان شرکت میکنند.خوشحال میشم که فرزند شما هم در آن شرکت کند.به وبلاگم بیایید تا ببینید.